sool,

Just nu ligger jag i en solstol ute på soldecket med ett glas Coca-cola med massa is i handen och tänker på att jag för tillfället är ganska nöjd med tillvaron. Okej, hade kunna varit bättre men tror det är mer som hade kunna varit sämre. Jag har underbara vänner och även en underbar familj, det är en underbar dag och aah. Tänker också lite på min kompis Madde som är i Thailand, hoppas det inte hänt henne nått med tanke på allt som händer där nere nu med politikerna, "rödskjortorna" och allt. Läser du det här Madde får du gärna slänga in en kommentar så jag vet att ni lever och har det bra :)

Nej, nu har monlet försvunnit och solningen på g igen,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0