bläääh,

Gissa vem som är uppe något som borde vara olagligt tidigt för att vara en lördag, ska sitta fyra timmar som en liten plugghäst och göra omtenta? Usch, jag orkar verkligen inte, blää. Menmen, ska dit och göra mitt bästa mer kan man ju liksom inte göra. Ska sova lite sen när jag kommer hem, om nu jag och Mallanbrallan inte ska ut till Marieberg så hon kan köpa ny ugnsform till mig, haha. Hon hade nämligen sönder min gammla igår då hon satt på fel spisplatta så den sprack sönder i tusen bitar, riktigt klantigt och typiskt henne, haha. Hon och våra spisplattor går helt enkelt inte ihop, hon sätter i stort sätt alltid på fel platta och skyller på att de sitter i fel ordning (skruvarna som man sätter på plattorna) men dom sitter lika dant som hemma i Skultis så för mig sitter dom inte fel i alla fall.

Frullebulle nu då, om jag får i mig något.

MJAO!


Krävs ingen bildtext


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0