morsning korsning,

Då sitter man här vid datorn igen och är vaken samma tidi som igår, borde finnas nån lag emot att ha tenta och omtenta dagarna direkt efter varandra och så här tidigt på morronen, blääh. Menmen, nu är jag ju uppe i alla fall. Vaknade och var inte speciellt hunrig så nu sitter jag här med mitt glas c-vitaminer och en banan, haha.

Hade en jättemysig kväll hos Systeryster igår. Hon bjöd på nån mix med klyftpotatis, syltlök, svarta oliver och jag vet inte riktigt vad det var, gott vare i alla fall. Till det var det kyckling filé och en feta ost sås, mums. Åt så mycket att jag inte kunde ha byxorna knäppta längre, och gissa vad hon gör då? Tar fram en nygjord kladdkaka med lakris. Mums på den också, så jag gick därifrån sen mätt och belåten efter vi hade kollat på Let's dance.

Lite stolt över att Mattias vann, han är ju trots allt västeråsare. Sen hade han och Cissie verkligen ett grymt shownummer, tror det är det bästa shownummret jag sett i Let's dance.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0