busstur,

Nu sitter jag på bussen på väg till Vässan igen. Tycker att det kan vara riktigt mysigt att åka buss faktiskt. Hellre buss än tåg. Buss är mycket lugnare skönare stämmning, på tåg stressar alla bara runt. + att när man bokar buss får man säkrad sittplats, med tåg måste man betala ca 50 kr extra. Vilket jag tycker är ganska värdelöst. En tågbiljett kostar ca 100 kr, ska man då behöva betala en halv gång till bara för att få sitta? Knas.

Nu är vi i alla fall några fler som åker buss än sist jag skrev om att jag åkte buss till Örebro då det bara var jag och chaffören, nu är vi hela 4 personer + chaffören, haha.

Var en jättesöt kisse som satt och väntade på sin buss tillsammans med sin matte i väntsalen, gjorde att jag började sakna mina småskitar ännu mer. Tur att jag får träffa dom snart. Eller aah, snart och snart, dröjer i alla fall ca 2 timmar.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0