studenttider,

Kan inte fatta att det idag är ett år sedan jag tog studenten, det känns som det vore igår jag stod där med klassen på flaket och dansa till VÅR Abba-låt, haha. Det här året har verkligen gått otroligt snabbt och jag har verkligen lärt mig otroligt mycket. Min universitetsutbildning som jag påbörjat har väl inte varit nån höjdare direkt, men har messt läst massa teori om kommunikation o.s.v. Hoppas att det blir roligare nästa år, annars får vi se hur det blir. Nu ska jag snart iväg på min kompis Jonas studentmottagning, han kommer bli såå glad över mina presenter (kan visa som lite senare ikväll)

Aah, det var väl vad jag hade på hjärtat för studen, hörs senare!
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0