heej,

Tänkte bara bjuda på ett klipp där Agnes Carlsson och Björn Skifs sjunger den specialskrivna sången till kronprinsessan Victoria och prins Daniels på deras vigsel igår (19/5).

Tyckte att bröllopet och allt runt omkring det var underbart, älskade Victorias klänning och vid Daniels kärlekstal, som han höll för Victoria vid middagen, rullade en och annan tår ner på min kind. Kungens tal var också bra, i stort sätt allt med bröllopet var bra. Om jag ska hitta nånting att klaga på blir det väl kommentatorerna från Svt som hela tiden sa fel om olika grejer hit och dit. Om jag någonsin gifter mig ska jag ha en ännu maffigare tårta än Victoria och Daniel, moahaha. För att summera mina tankar om bröllopet tänker jag bara säga att det var aldeles aldeles underbart, ibland måste man bara älska monarkin!




Kommentarer
Postat av: Leiden

det var så fint...

2010-06-21 @ 09:32:14
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0