24 juni,

Äntligen är det sommar här i lilla landet lagom, och det är därför uppdateringen i bloggen min är så kass. På senaste tiden har jag bara varit hemma, slappat, solat, badat, umgåts med folk, jobbat lite och så. Har inte haft nån lust att skriva så mycket i bloggen.

Fredagen den 11 juni hämtade min kompis Emilia och hennes familj deras nya tillskott till familjen, en liten mops vid namn Sune. I fredags när hon hade 20 års fest fick jag träffa den lilla sötnosen för första gången och föll som en fura. Blir nog att kidnappa honom nån vacker dag, hehe.

 


Kommentarer
Postat av: Leiden

så söt det stod mellan en mops eller chihuahua här men som du vet blev de en chihuahua

2010-06-30 @ 21:26:50
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0