powermeet 2,

Uppdateringen den här helgen har inte varit speciellt bra kanske, men har ju som sagt varit Powermeet nu i helgen. Igår kväll var jag där med min barndoms kompis Elin som jag inte träffat sen mars. Hade en riktigt rolig kväll med henne, gick fram och tillbaka, hit och dit, träffa massa folk och så. På dagen igår var jag med Emilia på stan, lika trevligt som vanligt. Köpte för ovanlighetens skull en bok; Welcome to the jungle som är en biografi om Guns N' Roses. Har kommit in i en period där jag läser biografier om kändisar. Okej, inte för jag läser speciellt mycket men ändå.

Bilder från gårdagen kommer upp lite senare, sitter nere vid mammas dator och skriver nu. Ha det så bra så hörs vi lite senare idag, nu ska jag göra i ordning mig inför en dag i solen,
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Bellsan

Kom du kanske in i perioden att läsa om kändiskar på grund av b-uppsatsen när du läste Carolinas bok? ;)

2010-07-13 @ 12:55:17
URL: http://ziingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0