dagens bekännelse,

Dages grej från listan var att lägga upp en bild på mig som är tagen för minst tio år sedan, vilket gör att jag måste skanna in ett fotografi på datorn och det orkar jag inte göra nu så tar det imorron.

Istället tänkte jag köra med en liten bekännelse om vad jag har gjort idag; pinsamt nog har jag kollat på Paris Hiltons new BFF i stort sätt hela dagen, haha. Var typ fem avsnitt i rad och jag satt och kolla alla de med förundran. Förstår verkligen inte hur folk kan söka till ett sånt program, förstår ju försig inte mig på mig själv heller som satt och kolla på det men ändå. Har jag börjat kolla på nått fasnar jag lätt, du vet ju hur det blev med pingvinserien Systeryster? Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om Paris Hilton, om hon bara är en bortskämd brat eller om hon faktiskt är en ganska cool affärskvinna, hmm. I början när det började pratas om Paris Hilton tyckte jag att hon var skön, sen brat och nu vet jag som sagt inte längre. Aja, nog om henne.

För tillfället ligger jag ute i soffan på altan och läser tredje boken ur Twilightserien, måste ju läsa boken innan jag ser filmen. Ska fortsätta med läsandet nu,

MJAO!

 


Kommentarer
Postat av: Flodis

vi får inte heller glömma apserien som vi såg nyligen. Godzilla bör ju också kvala in i samma kategori, eller?

2010-07-17 @ 23:32:53
Postat av: Fialotta

Just ja, absolut tillhör även de samma kategori, haha. Fast apserien var ju faktiskt riktigt söt!

2010-07-18 @ 11:25:54
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0