morsning korsning,

Vaknade precis upp ur en av dom konstigaste drömmar jag haft på länge. Jag, Alex och Sara (min granne) var i Mumindalen, och då menar jag inte Mumindalen attraktionen Mumindalen i Finland med utklädda människor som Mumintroll utan ÄKTA Mumindalen då Muminfigurerna var tecknade. Vi var inte tecknade men dom var det. Jag blev bästa kompis med lilla My för vi märkte ganska snabbt att vi hade samma vresiga humör (HAHA) Helt plötsligt kom Stinky, den där svarta håriga figuren ni vet, och snodde Saras diamantring som hon fått i julklapp och sedan sprang iväg. Då skulle vi allihopa försöka leta reda på honom, det var ju inte direkt det lättaste. Sen kom trollkarlen som flyger på en panter så fick vi låna panter och aah, ni hör ju vilken konstig dröm det var. Haha. Den gjorde så jag vaknade med ett litet leende på läpparna i alla fall, bara för den var så sjuk, haha.

Nu ska jag försöka få i mig lite frulle. Är för ovanlighetens skull inte alls hungrig, hmm.

MJAO!


Måste ju lägga upp en liten
bild på mina nya kompisar, haha


Kommentarer
Postat av: Empa

Hahah wtf psycho dröm, men iaf jag måste säga att den gamla headern va snyggare, fast den här var också fin fast om jag fick rösta så skulle jag rösta på den andra, eller ja du förstår haha säger jag som inte ens har någon haha för jag vet inte hur man gör!

hejja bäver

2010-01-12 @ 17:22:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Cobrastyle
Postat av: Fialotta

Har tröttnat på den gammla så hålller på med en ny nu, blir dock aldrig nöjd så den där får duga så länge. Den nya headern är alltså bara tillfällig :P BÄVER FÅRÄVER, haha

2010-01-13 @ 10:26:24
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0