helg,

Hemma igen vilket innebär kass uppdatering, haha.

Seminariet i fredags gick skit bra i alla fall, sen åkte jag hem en sväng sen vidare ut på äventyr :D

Igår så shoppade, fikade och solade jag med Emilia. Har inte träffat henne på ca ett halvår så det var superkul att träffa henne igen. Och det var skönt att det var precis som vanligt, att vi kunde babbla om vad som helst trots att det var så länge sedan vi sågs sist. För det är nått man inte kan göra med vem som helst, om man inte träffas på ett tag händer det lätt att man glider isär och det är inte så kul. Skönt att jag och Emilia inte har gjort det i alla fall :) När jag kom hem så var Lillstrumpan och hennes sambo här, mycket trevligt. Vi (jag, Lillstrumpan, hennes sambo och Systeryster) spelade nått frågesportspel där jag förlorade. Men det var för dom andra fuskade, haha.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, 
nu är det i alla fall duschen som gäller, 
MJAO!  


Kommentarer
Postat av: Leiden

yeah right att vi fuskade, kanske bara lyssnat lite mer på lektionerna i skolan och läst lite tidningar :P

2010-01-17 @ 14:43:48
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0