hej hopp,

Ursäkta för den dåliga uppdatering, har haft fullt upp och ingen lust att blogga.
I helgen var Madde och Emelie till Örebro för att hälsa på mig, trots snöstormen. Maddes första tåg var inställt men sen kom hon iväg med ett tåg en timme senare. Emelie som åkte till Örebro på lördagen var det lite värre för. Först var tåget försenat, sen inställt och när hon väl kom iväg blev hon fast i Hallsberg ca 7 timmar, utan nå mat eller nånting. Men när dom väl var i Örebro hade vi jättetrevligt, var till Marieberg och shoppade, snackade massa skit som vi gått miste om och aah. Tack för att ni hälsa på tjejor :D

Några av er kanske är nyfikna på hur tentan i fredags gick också. Den gick käpprätt åt helvete, fick total blackout och kom knappt ihåg vad jag hette. Sorligt men sant.

Nu är jag åter igen hemma efter några dagars vistelse i Örebro, kissarna saknade mig för mycket. Haha. Nej, men hade introduktion till den nya delkursen igår sen var det inget mer den här veckan så då passade jag på att åka hem som vanligt, borta bra men hemma bäst.

Orkar inte skriva nå mer nu, kanske skriver nån rad till senare ikväll eller nått.
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0