gulligt,

Jag är inte sån som alltid brukar läsa tidningen till frukosten på morronen, det är ungefär 50/50 att jag gör det. Men imorse läste jag den i alla fall och helt plötsligt när jag vände sida såg jag en bild på ett jättegulligt par, sedan tittade jag lite närmare för jag tyckte att jag kände igen tjejen på bilden. Och visst var det den jag trodde att det var, min gammla granne Fritte (Frida). Så alla ni som har vlt borde läsa den artikeln om henne och hennes mans fina äktenskap, verkligen jättegulligt :)  



UPDATE: Haha, nu såg jag precis att dom även var med på framsidan vilket jag inte tänkte på imorse.


Kommentarer
Postat av: Neha

För oss som inte kan läsa det i tidningen, vad står det i stora drag?=)

2010-02-12 @ 01:47:02
Postat av: Nina

Barnprogrammen som är idag tycker jag verkar vara skit. Men å andra sidan så när man väl är liten och inne I ett program så är det säker bra. Men inget går upp mot våra barnprogram. Dom rockade!

Ha en underbar helg!

2010-02-12 @ 06:20:55
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Fialotta

Svar till Neha: stod om hur de träffades, att de gift sig i smyg när de bara hade varit tillsammans i 10 månader för att sedan förnya sina löften inför nära och kära som då trodde att dom gifte sig för första gången då, hur man håller passionen i liv m.m, sjukt gullig artikel var det i alla fall :)

2010-02-12 @ 12:36:52
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0