dag 7,

Tycker inte om att ligga efter med listan så skriver gårdagens punkt nu sen dagens lite senare.
Min absolut bästa vän heter Emelie. Vi har egentligen inte kännt varandra speciellt länge, bara sen i nian, men känner ändå varandra innan och utan. Ibland behöver vi inte ens prata med varandra utan vet redan vad den andre tänker. När vi båda fortfarande bodde hemma var det bara en skog som skiljde oss, nu är det ca 1,5 timmes tågfärd eftersom jag "bor" i Örebro och hon i Skövde. Avståndet är inte så långt men ändå jobbigt när man är van vid att ses i stort sätt varje dag. Nu pratar vi i telefon nästan varje dag men ändå. Så fort vi träffas har vi nå tokerier för oss, vet inte riktigt vad jag ska berätta om för tok vi har gjort, hmm. Studentkryssningen är bara en av många roliga grejer vi har varit med om tillsammans.

FÅRÄVER ÄND BÄVER HULKEN MIN! ♥



Härlig bild från förra årets nyårsfirande, favorit i repris i år eller?

P.s. Älskar så klart mina andra vännner sjukt mycket också, ni vet att ni är guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0