12,

Punkt nummer 12 handlar om vad jag har i min handväska. Jag är sån som nästan alltid har massa onödigt skruffs i min handväska, vilket ni snart kommer se. Jag är även en sån som byter handväskor hela tiden så brukar inte ha sån stor koll på vad jag har i väskan. Har oftast bara koll på det viktigaste som för mig är mobil, plånbok, hemmanyckel och kalender. Det är även dom fyra sakerna jag alltid flyttar över när jag byter väska. Brukar alltid ha massa läppglans/läppsyl och sånt i mina väskor.


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, jag gillar att du har en kapsylöppnare i väskan ;D

2010-12-29 @ 14:44:55
Postat av: Fia

haha, ja nånstans ska man väl ha en sån också? ;)

2010-12-29 @ 17:25:34
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0