ute på djupare vatten,

Om jag nu ska vara lite självkritisk här måste jag säga att jag är otroligt lat, och det är en av mina negativa sidor. Jag är lat när det gäller i stort sätt allt, ta tag i saker, träna you name it. Men nu när jag börjat erkänna det för mig själv kanske jag kan börja ta tag i det. Har faktiskt börjat lite smått idag; var ute på en 1,5 timmes powerwalk. Tack Miapia för motivationen, får motivation av att läsa i din blogg och se hur duktig du är och tränar hela tiden. Kan du kan jag, haha. Nej men seriöst utan Mias blogg skulle jag nog stå kvar där jag gör nu ett bra tag till, jag menar för ett tag sen läste jag en träningsblogg och resultatet av det blev att jag vart sugen på kladdkaka så bakade en och moffade i mig halva på en kväll.

Snart börjar skolan igen och jag har redan varit duktig och kollat upp böckerna till första delkursen. Som tur var fanns alla på Stadsbiblioteket här i Vässan så tjintjing, kommer spara lite pengar.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0