tjolahopp,

Fått klagomål om att uppdateringen börjat dala igen, så tänkte skriva lite strunt. Sitter just nu i min fotölj i Örebro, skolan börjar ju imorron igen. Har lite blandade kännslor inför den. Ska bli skönt att komma in i nån slags rutin igen och kul att träffa Örebrobrudarna, men vet inte riktigt vad jag känner för själva utbildningen. Dom som läst längre än jag säger att den här terminen blir roligare än de tidigare, så hoppas dom har rätt.

Helgen har varit underbar, utgång med underbara Empa och hennes kusin Tesa på fredagen, marknad med karusellåkning tillsammans med Empa, Emilia och Jim på lördagen sen idag har jag fått skjuts av päronen hit till Örebro. Gick runt lite på Marieberg och råkade hitta en mobiltelefon på MediaMarkt. Och eftersom min nuvarande är helt cp så råkade den mobilen jag hittade följa med hem, hihi. Systeryster råkade få med sig en lika dan fast i lila. Känns bra att ha en Nokia igen, dom är klart bäst.

Ne, nu har jag bubblat färdigt och ska kolla på Stolthet och fördom.
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0