valborg,

Men då, kul att inlägget som jag skrev imorse kom upp, NOT. Aja, ni får det här i alla fall så uppdaterar jag sen när jag kommer hem igen. Den här gången följer datorn med, har lite plugg som skulle behöva göras.

---------------------------------------------------------------------------------------

Efter skolan igår så var jag på stan en sväng med X och Tamara, sen på kvällen blev det spontant valborgsfirande i förskott. Alla vi Örebrobrudar åker hem över helgen så vi tyckte att vi skulle fira nånting tillsammams i alla fall. Och Kåren här i Örebro har 48 timmars valborgsfirande så vi var på det igår. Sjukt mycket folk men det var även sjukt kul, halleguttan vad vi dansade och hade skoj. Dock inte så skoj att jag skar lillfingret på en glasbit när jag skulle ta upp en badboll menmen, har ett jättefint plåster med lejonkungen därpå nu i alla fall.

Ska snart iväg och göra en opponering på en annan grupps arbete och så ska vi får vårt arbete opponerat, ni vet det där arbetet med enkäntundersökningen jag berättade om tidigare. Ska bli skoj att se vad dom har att kommentera om det eftersom vi blev så nöjda med det själva.

Efter opponeringen åker jag hem, weei. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, eftersom jag var ute igår känner jag inte för att gå ut idag också. Plus att jag kommer vara hemma ganska sent, så blir nog bara att kolla Talang och mysa.

MJAO!

Tycks föresten om mitt coola vita nagellack jag fick av Systeryster? Lite kul att vara tvärt emot alla som har svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0