seegt,

Först nu förstår jag vad Systeryster menade när hon sa att det var segt att ha tenta på eftermiddagen. Tidigare så trodde jag att det skulle vara skönt för då skulle man ju ha tid på sig att plugga lite på förmiddagen också. Tji fick jag, det enda man gör är att vänta på att eftermiddagen ska komma så man får tentan översökad. Blää på det här. Aja, en timme kvar nu.

Åker hem i helgen nu också. Pappa och lillebror ska troligtvis till Åland och jag vill inte att mamma ska vara ensam med sin fot och sina kryckor. + att Emelie är hemma nu i helgen också. Tänkte göra nått ovanligt den här helgen också: inte ta med mig datorn hem. Har ju datorer där hemma också och orkar inte släpa med den när jag ändå ska tillbaka till Örebro på söndag.

Jaa, ni får helt enkelt hålla tummarna för mig om en timme,

MJAO!

Hittade föresten en liten annorlunda bild på mig som Emelie tog på en fotolektion förra året,


Kommentarer
Postat av: Anonym

HäHäft Häftig bild. =)

2010-04-23 @ 13:19:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emlutta

Hahah har jag tagit den? vilken jävla bra fotograf jag är. Jätte fin bild :D

2010-04-25 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0