pic's

Nu ville sladden och mobilen samarbeta igen, så tänkte bjuda på lite bilder tagna av mobilen från förra veckan :)

Berättade ju om hur varmt det var den 13 april, 33 grader i solen, så första bilden är på termometern utanför mitt fönster här i Örebro. Andra bilden är på glassarna jag och Mallan åt i onsdags förra veckan för att fira hennes födelsedag, första gången jag åt glass utomhus för i år tror jag. Eller nej just ja, åt en Piggelin med Isabell innan dess, men första mjukglassen för i år var det i alla fall. Trejde och sista bilden är på hoppborgen som de hade på Strömpis (en krog här i Örebro) förra onsdagen när vi var där och firade Mallan. Hur många får möjligheten att leka i en hoppborgshinderbana på sin 20 års dag? Haha, tror inte att det är speciellt många. 

Klicka på bilderna för att förstora dom

         


Kommentarer
Postat av: Leiden

kära syster vad har hänt med din blogg den är fucked up allt är kors och tvärs. Du får nog ändra lösenord till mia är bäst och sedan låta mig fixa till den för det här går bara inte...

2010-04-22 @ 23:36:22
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0