det regnar här i örebro idag, du har det säkert bättre än jag ...

Har jobbat med den där enkätuppgiften hela dagen idag, 10-17.45 för att vara exakt, blä. Känns skönt att vara klar med den nu i alla fall. Sen får dom som ska opponera på den säga vad dom vill, vi är i alla fall grymt nöjda med vårat arbete och det tycker jag är huvudsaken. Lite jobbigt att hålla på med uppgiften i nästan 8 timmar (okej, vi tog lunchrast på ca 40 minuter) men hände i stort sätt hela tiden nått kul. Som när Isabell skulle ta en tugga av sitt superstora tuggummi, då gjorde hon illa käken för att det var så hårt och aah, massa saker som var roliga där och då men kanske inte låter så kul så här. Så ska inte försöka förklara nå mer.

Nu ikväll ska jag bara mysa framför nån/några bra film/filmer, så hörs imorron.

MJAO!

P.s. Här kommer en bild på Isabells vackra min när hon skulle bita sönder tuggummit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0