latmask igen,

Ledsen att jag har varit så lat dom senaste dagarna. Har ju inte skrivit en endaste liten rad.

Det som har hänt sen sist är i alla fall inte speciellt mycket. Har fått hem lite skolböcker som jag ska sätta igång och läsa nu över helgen, varit ute på krogen för första gången i Örebro. Vi var till Strömpis, och det var nästan lika kul där som själva namnet, haha.

Idag har jag varit och lånat en skolbok på bibban (Tamara slang) nere på stan. Sen var jag och hälsade på Empa på cafét där hon jobbar också.

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, får se vad jag känner för. Just nu känner jag bara för att ta det lugnt, men får som sagt se vad som händer.  

Sist men inte minst tänkte jag bjuda på en jätte tjusig bild från kön in till Strömpis,
från vänster: Neda, jag, Tamara & sist men absolut inte minst Sam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0