höst,

En tidigare Fiafilosofi gick ut på att det var sommar till det första lövet fallit. Nu har jag sett det första röd-gula höstlövet falla, men jag vill inte att det ska vara höst än så måste komma på en ny filosofi, hmm. Okej, hösten kan va mysig med gosiga stickade tröjor, men inte än. 

Aja, nog med höstprat. Vid elva idag träffade jag gruppen så gjorde vi våran semiotiska analys av en reklamannons. Gick faktiskt riktigt bra, vi hade intressanta diskusioner och arbetade effektivt så vi var klara efter ca 2,5 timme. Okej, arbetet var inte så stort heller men ändå. Det tog inte så lång tid och jag känner mig nöjd med arbetet. Så nu kan jag checka av andra uppgiften på universitetet, weeeei.

Nu ska jag stänga ner datorn och kolla film istället,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0