hahaha,

God morron på er allihopa!

Igår kväll skulle jag ladda Johannas mp3 och gick då igenom den för att kolla om hon hade nån bra musik och inte baaara schlager (och schlager är bra, men hon är verkligen galen i det, haha :D) Hittade massa gamla godningar, bland annat den här låten som efter den 18-19 april alltid kommer att få mig tänka på studentkryssningen och min, Em och Rebs fina dans till den. Kan inte låta bli att le när jag tänker på det, fy bubblan vad kul det var. Vill åka på kryssning snart igen, haha. 
 




Kommentarer
Postat av: Leiden

bra jobbat, visst var det enklare än enklast!?

2009-09-30 @ 20:29:42
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: emlää

HAHAHA, om jag minns så jävla kul vi hade.. skulle vilja kära en repris :D

2009-09-30 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0