sjunger,

God morron go vänner!

Här sitter jag och sjunger på den där kyckling reklamen som var på tv för nått år sedan (kommer inte ihåg för vilket företag, kronfågeln?) "på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst, lalalalalalalala, jag vill ha fredag idag."

Haha, är man knäpp så är man :p Nej men ärligt vill bara ha tentan gjord så jag slipper den här pressen som det känns som jag har. Jag känner att jag måste klara den för jag orkar inte göra omtenta om ca 5 veckor. Och ursäkta om jag tjatar om tentan i typ varje inlägg, men den upptar för tillfället en stor del av min hjärna, ska bli skönt att få den gjord imorron.

Nu ska jag iväg till skolan för att gå på ett handledarmöte inför PM uppgiften.
Ha en bra dag,

MJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0