15 oktober,

Hejsan hoppsan allihopa!

Var ett tag sedan jag skrev i bloggen så tänkte bara försäkra er om att jag fortfarande lever :p Har egentligen inte hänt så mycket dom senaste dagarna, hmm. Jo, har fått ett erbjudande om studentrum, weei. Bara att hålla tummarna på att jag får det :D

Igår blev det utgång med Örebrotjejorna igen. Först förfest hos Tammy Myra (snyggt smeknamn va? haha) sen drog vi vidare till Strömpis där vi dansade halva natten, hihi.

Lekte nyss duktig och dammsög här hos Systeryster, sen är planen att jag ska vara ännu duktigare och laga mat. Lagade mat igår också och eftersom att det var lill-lördag var jag ambisös *stavning :s* och gjorde kycklingfilé med potatisgratäng till, blev riktigt gott :)

Orkar inte skriva nå mer nu, men vi hörs kanske senare ikväll. Då kanske det blir att jag lägger upp nån bild, låttips eller nått sånt skoj också,

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0