helloo,

Snart är det föreläsning som gäller, helt okej. Har för mig att den ska handla om våra nya medier så den blir säkert intressant :)

Att bero på ingenting så kände jag mig jätteduktig igår kväll, lagade potatismos för första gången i mitt liv. Och den blev inte bara så att den gick att äta, den blev jättegod. Så liiite stolt är man allt, haha. Okej, kanske inte välrdens wow att lyckas med något i köket, men för mig som är nybörjare på att laga mat är det de, hihi.

Usch, har världens hemlängtan. Vill hem till mina små kissar (och så klart familj och vänner också). Aja, bara att bita ihop och försöka överleva till imorron/fredag. Tur att jag har roliga rumskamrater här i Örebro i alla fall. Sen har jag ju några "vanliga" vänner och en Systeryster här också :)

Nej, om man kanske skulle ta och äta nått nu,
MJAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0