21 november,

Hejsan hoppsan,

Kändes som det gick superbra på tentan igår, hade verkligen pluggat på rätt grejor :D

På kvällen var det hockey här i Örebro med Systeryster som gällde, skojsi. Tyvärr förlorade Örebro men jag och Systeryster hade i alla fall trevligt. När jag kom "hem" (kommer ta ett bra tag innan jag kan se bostaden här i Örebro som mitt hem) så kollade jag massa Förhäxad som jag fått låna av snälla Systeryster. Haha, mycket Systeryster det blev i det här inlägget, aja :P

Solen lyser och jag är på grymt bra humör, planen för idag är att jag ska försöka ta mig ner till staden och kolla runt lite i massa roliga affärer, hihi :D

Hörs sen när jag kommer hem.
MJAO!


Grattis på 20 årsdagen föresten Johan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0