fredag + lördag,

Hejsan hoppsan!
Blev ingen tid över för att skriva i bloggen igår, full rulle hela dagen. Solning, fotolektion (som blev en kortis för att läraren skulle iväg) stadstripp med modern, restaurant besök med modern, krogen och sist men inte minst övernattning hos Mr.X . Om jag skulle sammanfatta fredagen med ett ord skulle det bli TOPPENFREDAG :D

Idag har jag inte gjort nått speciellt, bara kollat Titanic med modern, segat och ätit sjukt god bakpotatis och pepparbiff, mumsmums. Så vad ska ni hitta på mellan halv nie och halv tie ikväll då? Hoppas att ni i alla fall tänker släcka all el. Tänk vad häftigt föresten, det är flera miljoner (eller är det kanske miljarder, aja) som är med på den grejen, Earth Hour. Jag ska i alla fall tända massa ljus och spela sällskaps spel med modern, håll tummarna för att jag vinner, haha.

Ne, nu ska jag gå och fixa lite. Men ni får ha en trevlig lördagskväll
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0