090310

Hejsan hoppsan!
Sitter i datasalen med Emelie och håller på med arbetet om kriget vid Gazaremsan och ska jag vara ärlig går det inte allt för bra. Tycker bara kriget verkar rörigt och hänger inte riktigt med. Svårt att förstå vilka som egentligen är bovarna i dramat när alla skriver olika. Det klart att alla har olika åsikter och så, men ändå.

Nu i eftermiddag väntar en körlektion (trodde att den var igår men tydligen så var den idag istället, heja mig) och sen massa plugg. Skönt att det inte är så långt kvar nu. Men vad händer sen? Ska jag fortsätta plugga eller ta ett sabbatsår och jobba lite? Vem vet? Inte jag i alla fall, haha.

Nåja, åter till arbetet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0