helgen,

Fredag: Västerås city festival med lite folk som jag inte umgåtts med på ett ganska bra tag. Victor *tror han stavas med "c" i alla fall* har jag inte träffat sen nyår, och det är ju nästan ett halvår, så var jättekul att träffa honom igen.  

Lördag: hämtade dom nya tillskotten till familjen, kissarna Caesar och Brutus. Hoppas att dom kommer gå bättre ihop med Oscar i framtiden, nu är dom lite osams men det väl för att dom ska rangordna sig och lite så. På kvällen så blev det lite Tvärfest, mycket trevligt. Usch vad tommt det kommer att kännas i höst när alla flyttar hit och dit =/ Efter Tvärfesten blev det lite efterfest och biljard. Hur det gick på biljarden tänker jag inte ens säga, haha.

Idag: bara vara hemma och vara kattvakt tror jag, om det inte händer nått skojsit på kvällen, älskar dom här spontana sommar kvälls aktiviteterna :D

Just nu sitter jag och dunkar lite Michael Jackson, kan fortfarande inte förstå att han är död. Men han kommer alltid förbli "The king of pop". Kung på dans också föresten, finns det någon annan som kan moonwalka lika coolt som honom? Tror knappast det.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0