hej hopp,

Hade verkligen en toppen dag igår, först var jag ju som sagt ledig och sen på kvällen var det studentskiva som gällde.
Studentskivan var väldigt trevlig, god mat och trevligt folk. Har kommit fram till att jag verkligen kommer sakna alla Tvärare, menmen bara att göra det bästa av tiden vi har kvar och försöka hålla kontakten efter studenten (kan inte fatta att det bara är 6 dagar kvar) Hur bra det går återstår att se, folk kommer flytta till andra städer och vissa t.o.m. till andra länder. Tur att det finns saker som Facebook och Msn, då blir det ju lite lättare i alla fall.

Efter middan stannade vi så klart kvar på Pluto och dansade oss igenom hela kvällen, riktigt roligt. Okej, hände en tråkig incident, men hoppas att det löser sig. Om inte så tycker jag att det skulle vara vädligt synd eftersom att det bara var en löjlig liten skitgrej det hela handlade om.

Idag har jag och Systeryster lekt lite kulturella och varit på Kvarnbacka dagen. Haha. Sen lite senare ska vi leka finsmakare och göra Pannacotta till fotbollen, mumsmums.

Puss!

p.s. lovar att det ska komma upp lite fler roliga bilder i inläggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0