15 juni,

Vet att jag har varit dålig på att skriva på senaste tiden, har inte orkat bara. Var ganska mycket att göra förra veckan, massa fester och sedan studenten. Och jag måste säga det, studenten var skitkul :D Tack alla som gjorde studenten så bra som den blev :D Det enda som hade kunna varit bättre var vädret, haha.

Idag har jag inte nått speciellt. Bara pluggat teori, vill verkligen ha det där kortet NUUU. Sen frågade Emelie om jag inte hade lust att gå med henne till bibblan en sväng. Sagt och gjort, slutade med att vi hade fyra böcker var så nu är det bara att hoppas på fint väder så att det blir av att man läser dom. För läsa är en sak som jag inte gör speciellt ofta, nästan bara när jag solar. Efter bibblan följde hon med hit och vi kolla lite film och åt popcorn. Det är vad jag kallar äkta Fritidsforskare, moahahaha.



Bild lånad av Lillstrumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0