the best is back,

Är man ego så är man, haha.

Har ju varit borta från bloggen nu ett tag och det beror på att jag har varit i stugan på Åland där vi inte har nått internet, menmen. Hade jättebra där borta i alla fall. Tyvärr hade vi inte sån tur med vädret, en dag var det bara 12 grader och om ni frågar mig är det riktigt kallt för att vara mitt i sommaren. Näst sista dagen var det i alla fall sol och värme. Då var vi till Degersand och sola och bada lite. Är stolt över att jag fick pappa att bada, han är egentligen världens badkruka, haha. Lite andra saker vi gjorde på åland var att shoppa, åka runt lite med båten, basta och lite såna grejer. Måla om stugan gjorde vi också. Tidigare var den lite gulröd färgad *riktigt konstig färg* men nu är den röd och fin.

Lägger upp lite bilder *klicka på bilderna för att få dom större* och skriver troligtvis lite mer senare idag :)
Puss!

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0