vi älskar gulsvart,

Har nästan precis kommit hem från hockeyn. Jag och Emelie hamnade mitt i vik-klacken och skrek som galningar, haha. Den roligaste hejarramsarn var nog "alla är släkt med alla i leksand" helsjukt ju, haha igen. Tyvärr förlorade vik med 4-5. Trots det hade jag en jätterolig kväll :D

Nu sitter jag och kollar på någon brittisk dokumentär om en tjej som blev sexuelltuttnyttjad och torterad av ett monster som hon bara trodde att hon skulle få lift av. Så ska fotsätta kolla på den, usch va hemskt =/

Puss!


Kommentarer
Postat av: Leiden

när får jag följa med och fika? Jag sprang förbi en hel drös med vik supportrar igår på min jogging tur, den du 7 km YEAH

2009-01-15 @ 12:30:03
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Anonym

haha men de knäckte ju eran ramsa genom att säga att alla i leksand är en enda stor familj!

2009-01-20 @ 13:01:03
Postat av: Fia

nee, då erkännde dom ju bara faktumet.

2009-01-20 @ 14:52:10
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0