godmorron,

Första gången den här terminen som jag är uppe så här tidigt, ändå är det inte så himmla tidigt, haha.

Dagen börjar med att jag och Em ska fixa och trixa i verkstaden, svetsa, lakera och lite så. Till UF-företaget kanske, vem vet? Sen har företaget möte med lärarna. Ska prata lite om hur det går och hur alla i gruppen vill fotsätta med företaget. Har ju som sagt gått lite trögt. Eller lite, aja. Efter mötet ska jag och några vännen fota i studion. Ska leka lite med ljuset och göra copy-cat bilder. Lägger upp dom senare idag/ikväll. (och ja, jag ska göra det, inte bara tomt prat om att jag ska lägga upp bilder som det brukar bli, haha)

Ne, nu ska jag fixa det sista här hemma och sen gå till bussen. Kära lilla körkort, i vilket flingpaket ligger du? haha
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0