friday,

Fortfarande inte frisk så sitter här i soffan och kollar Let's dance med mamma och pappa. Alltid lika kul att se vad Kitty har på sig, det ena fulare än det andra. Sorry, men vad 17 har kvinnan på sig? Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Och Magnus rumpskakning, blev riktigt förvånad över att han kunde shaka på det viset, han väger ju trots allt ca 150 kg. Fast kom lite och tänka på hur det skulle se ut om en killkompis till mig skulle shaka, haha :D *Inte illa ment*

Mer uppdateringar kommer senare :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Sofia du måste lära dig att se bakom de yttre bara, börja se människor som härliga karaktärer som förgyller tillvaron. Erkän att du varje vecka ändå ser fram emot vad Kitty egentligen ska ha på sig.



Sedan tycker jag att Elisabeth är grym hon försöker verkligen och gör rätt, försök själv att vara över 60 väga som hon gör och sedan även klara det hon gör, tror faktist du inte skulle klara det... :P

2009-02-07 @ 10:58:28
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Fia

Haha, klart jag ser fram emot att se vad hon har på sig, skrev ju att det alltid är lika kul. Och Carl-Jan har jag aldrig tyckt om och kommer nog aldrig göra det heller, sorry.



Och du har rätt, jag skulle nog aldrig klara av att dansa som Elisabeth gör när jag är 60 :P

2009-02-07 @ 15:17:08
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0