dance,

Kort inlägg om vem som åkte och vem som i mina ögon är kvällens vinnare. Åkte gjorde Hasse Aro fast egentligen borde Elisabeth eller Carl-jan åkt ut. Dom kan ju verkligen inte dansa. Carl-jan är värst, han ser ju bara ut som en fjant när han går omkring, oj sorry, dansar. Haha. Men ärligt, han verkar ju inte ens försöka dansa, han går ju bara runt, rak i ryggen och ser allmänt fjantig ut. Dagens vinnare är nog han Morgan, tycker nästan att han borde vinna hela skiten. Laila var ju också bra, men hon är ju en liten fuskare.

Nu ska jag kolla lite O.C, något jag inte gjort på 1000 år så ska bli kul :D
Puss!

p.s. ser ut som jag fått ett slag på vänstra ögat och så rinner det tårar hela tiden, kan det vara en ögoninflamation på g? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0