hej hopp,

Var lat och orkade inte skriva nått igår, höhö.

I onsdags kväll hade vi avskedsfest för Neda som tyvärr har hoppat av skolan och ska flytta tillbaka till Uppsala, du kommer att saknas vännen :( Kvällen började hos Tamara, fortsatte till Strömpis där vi inte kom in, vidarde till Ritz där vi dansade och drack skumpa, sist men inte minst hem till Örebrolägenheten där jag och Malin lagade kycklingcurry klockan tre på natten, haha :D

Igår gjorde jag väl egentligen inte så mycket, packade och åkte hem. Så nu är jag hemma, weei. Borta bra men hemma bäst :D

Idag har jag kommit igång med hemtentan som ska vara klar nästa fredag (tummen upp för att jag kommit igång i tid i alla fall) sen har jag hjälpt mamma med lite mathandling. Nu på kvällen har vi mumsat pizza och kollat idol. Tycker att det var synd att Tove åkte ut, hade velat se henne och Erik i final, menmen.

Nu ska jag sätta på mig pyjamas, gosa ner mig i sängen och kolla på Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta,
MJAO!

Bild från Ritz i onsdags,
från vänster, Trollet Hugo (Thobbe) Me myself and I, Irena, Tammy Myra och Neda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0