woopsie,

Såg precis att jag inte bloggat nånting idag/igår (vad säger man egentligen när klockan är över tolv men ändå inte så mycket så man gjort nått annat?)

Aja, dagen började i alla fall med att jag gjorde massor av ingenting. Sen följde jag med farmor på tutbingon där jag var två nummer ifrån att vinna 20 000 kr, snacka om irreterande. Dock kom jag inte hem tommhänt utan farmor såg till att jag vann en hel del på chokladhjulet, så tack snälla farmor.

Efter bingon åt jag lite mat sen kom Niclas förbi och så har vi haft spelkväll till typ nyss, har precis sagt hej då till honom. Spelade lite roliga spel som Svensson frågar Svensson svarar, Disney tp och Jenga.

Kort och gott, har haft en bra söndag :)
Nu är det dags att sova, ska försöka komma upp i skaplig tid imorron i alla fall, då är det arbetsförmedlingen som gäller.
God natt,

MJAO!

Kommentarer
Postat av: Flodis

Så mycket sspel på en dag, du får se upp så du inte utvecklar ett beroende...

2009-08-24 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0