torsdag,

Började dagen med att vara duktig och damsuga hela nedervåningen, wihooo. Sen gjorde jag lite chokladbollar som jag mumsade på till ANTM, åt så klart inte upp alla, finns några kvar som jag ska mumsa upp lite senare. Känner inte direkt för att äta feta chokladbollar samtidigt som jag kollar på "Du är vad du äter" haha.

Har badat bubbel/skum bad idag också. Var riktigt mysigt, körde på hårinpackning, pealing och massa grejs då också, mmmhmmmh. Kissarna skulle ju så klart vara med och bada. Caesar höll t.o.m. på att drutta i när han gick balansgång på badkarskanten, tur att man har snabba reflexer.

Små kissarna som sov i min säng igår:



Sen började dom bråka, haha:




MJAO!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 11:24:47
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0