skiftnyckel is the shit,

Den här lilla trippen till systeryster började ju bra. Eller aah, när jag skulle stänga igen handväskan efter att ha köpt cola på pressbyrån gick dragkedjan sönder, hurra, favvo väskan ju :/ Sen när jag kom fram till Örebro så hade vi missat bussen hem till systeryster. som tur var gick det en annan buss, dock fick vi gå lite längre än vi skulle behövt annars. Just ja, på bussen till Örebro var det nästan bara jag och pensionärer, haha.

När vi väl kom hem till systeryster så bakade vi en liten Blondie. Och för er som är lite B och inte vet vad det är så är det Brownies bleka systerr, haha. Sen har vi ätit, systeryster lagade maten och jag diskade, spelat lite sällskaps spel *som jag ägde på ;)*

Just nu sitter vi och kollar på "so you think you can dance". Efter det ska vi nog sova, imorron väntar en hel dag med shopping, hihi :d

MJAO!

P.S. Har fått låna snyggaste nagellacket, I'm a Barbie girl in a barbiewoooorld,
Kommer bilder imorron, då även på nagellacket så ni får se vad jag menar :p


Kommentarer
Postat av: Mia

jag önskar jag kunde har varit där och lekt med er, men man jobbar och är sjuk så det får bli en annan gång.

2009-08-05 @ 07:15:30
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0