tjena heeeejsan,

Har inte känt för att blogga dom senaste dagarna, fråga inte varför har bara inte känt för att skriva massa blaj. Men det gör jag nu så tänkte berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna. Både igår och i måndags var jag duktig och var till arbetsförmedlingen, vet ju fortfarande inte riktigt hur det blir med plugg och så i höst. Sen har jag umgåts med lite kompisar hit och dit. Igår lekte jag lite med Emelie och Emilia. Var ett bra tag sen jag träffade Emilia så det var riktigt kul :) Vi hade picknick i Vasa parken och spelade lite kort, haha. Låter kanske lite skummt men var riktigt mysigt.

Idag har jag varit med mamma och storhandlat lite. Mamma och pappa ska åka till Åland på svampresa/kräftskiva över helgen så ska vara duktig och laga mat här hemma.

Köpte ett nagellack idag också, har verkligen utvecklat ett allvarligt beroende av nagellack. Vet inte hur många små lack jag köpt nu på senaste tiden, menmen. Dom är billiga och bra för att då hinner man använda upp dom innan dom torkat.

Nu ska jag gå och duka lite, skriver mer senare och då kommer även bilder på nya lacket, väskan och halsbandet upp :)

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0