fika med hammarn,

Fikan med Hammarn var riktigt trevlig. Först fikade vi, sen gick vi runt över hela centrum fram och tillbaka hit och dit. Kom på att jag ville gå till en affär när vi var på en del av centrum, sen när vi var där kom jag på att jag ville till en affär som var vid första stället o.s.v. Trodde nästan att han skulle bli galen på mig, haha. Sen ville han äta, jag var fortfarande mätt efter fikan, åt en supermumsig men väldigt maffig Brownie, så sällskapade bara honom :) Sen skulle vi hem men missade precis bussen/tåget. Så blev en till fika fast den här gången på Waneys *stavning :S* vid centralen. Då blev det en mumsig Chailatte som han var så snäll och bjöd på :D
Har haft en jätterolig dag, så tack för den Hammarn :)

Det som fick följa med mig hem efter stadstrippen var ett lika dant nagellack som syrrans Barbienagellack och ett par skor :D

     

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack själv Fia=) hade en riktigt trevlig dag får göras om nåndag i fint väder. fast kanske ta oss ner mot vattnet och bara gå runt och njuta av solen lite då=)

2009-08-12 @ 21:42:22
Postat av: Ida

Skorna var underbara!

2009-08-13 @ 21:11:04
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0