26 april,

Mästerbloggerskan är tillbaka, skämt å sido, haha.

Studentkryssningen förra helgen var sjukt rolig, bilder kommer lite senare under dagen, jag lovar. Har en kisse i knät och kameran är uppe på rummet, men som sagt jag lovar att lägga upp en del bilder. Vet att det är sent, men bättre sent än aldrig.

I veckan har det egentligen inte hänt så mycket. Har varit en del pluggande (är ju faktiskt bara 46 eller 47 dagar kvar till studenten) och fix inför utklädnads showen. Det kommer bli så j-vla bra, vi kommer att vinna hela skiten :D

Nu i helgen har mamma och pappa varit på Åland så jag har varit "barnvakt" till Jockis. Sen var det strike och Hemmafesten 2 som gällde i fredags, trevlig kväll med massa trevligt folk. Igår solade jag nästan hela dagen och läste. Jag brukar ha jättesvårt att ta mig tid att läsa annars, men just när jag solar går det jättebra. Det kan juförsig och bero på att jag blir så himmla rastlös av att bara ligga där och måste ha nått annat att göra samtidigt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, om jag kommer skriva mer blir det säkert bara massa skit, och det är ju inge kul att läsa. Haha, men ni får ha det så bra så hörs vi senare under dagen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0