1 april,

1 april = massa dåliga april skämt. Kommer ihåg för nått år sen då morgontidningen skojade till det lite med bebisbilderna. Då var det samma pappa på alla bilderna, haha. Än så länge har jag inte blivit lurad. Eller aah, mamma försökte men hon har ju inte så bra pokerface så genomskådade henne på en gång (bör tilläggas att hon skickade sms, så såå bra pokerface har hon, man kan läsa att hon sitter där och småflinar)

Vad har hänt idag då? Egentligen inte så mycket. Har äntligen lämnat in min dator i alla fall så hoppas att dom hinner fixa den under lovet. Sen har jag trippat runt på stan lite med Emelie, kollade efter studentklänning. Snart är det äntligen min tur att stå där på släpet i min snygga studentmössa, läääängtar :D

Nee, nu ska jag gå och plugga lite spanska, har prov imorron :/
Fast först bjuder jag på en bild på mig och Em i det vackra vårvädret,
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 @ 18:04:52
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0