tjena hejsan,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, lite bloggtorka här. Aja, nu när jag väl har börjat skriva kommer jag nog på nått. Brukar ju oftast vara så. Just nu sitter jag och kollar lite nyheter. Tycker synd om familjerna i Kina som förlorat spädbarn p.g.a. nått knas i mjölkpulvret / mjölkersättningen. Man kan ju aldrig ersätta en människa, och vad hemskt att förlora en sån liten krabbat som inte levt så länge.

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Först skola, helt okej. Kändes inte som vi hade så många lektioner idag, trots att onsdagar är den dagen vi har flest lektioner, haha. Efter skolan var jag på stan med Matilda en sväng. Blev lite shopping. Men nu var det faktiskt ett tag sen jag shoppade (läs 2 veckor, haha) så tyckte att jag kunde få göra det, har man svart bälte i shopping så har man. Vad ska man säga? ;)

När jag satt på bussen hem så träffade jag en gammal kompis. Eller aah, vi är ju fortfarande kompisar men vi pratar inte så ofta, vet egentligen inte varför, har bara blivit så. Vi började prata om hennes nya pojkvän som bor i Turkiet. Jag skulle aldrig orka med att ha ett långdistansförhållande, i alla fall inte om det är så långt. Hoppas att det går bra i alla fall :) När vi pratade började vi även prata om lite olika fördommar. Orkar inte skriva så mycket om mer om det, slutade i alla fall med att vi blev riktigt frustrerade bägge två, haha.

Imorron ska klassen testa studentmössor. Ska bli riktigt kul, fast det får ju en att längta ännu mer till juni. Tänk om nån skulle kunna uppfinna en tidsmaskin så man kan åka framåt i tiden. Aja, nu finns inte det så är bara fotsätta att vänta, haha.

Känns som det här blev ett jätteseriöst inlägg, eller inte. Hur många "haha" som helst. Menmen, det får ni stå ut med :D
Här kommer en bild på det jag shoppade idag, enjoy :P



Som sagt, jag saknar dig .
XOXO Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0