shululu,

Har kommit fram till att jag inte är så bra på att upptadera i bloggen under helgerna. Eller aah, antingen skriver jag jätte mycket eller inget alls.

Den här helgen har jag gjort en hel del. I fredags så hade vi ju insparkstrevligheter för ettorna, var där en liten stund och sen bar det vidare till Joppe på lite festligheter.
Igår så var Miapia och hennes kille här. Dom var här och åt, trevligt. Sen fick jag testa Miapias balklänning som jag ska få låna till julbalen, tacktack. Sen lekte jag lite sportnörd också. Först kollade jag hockey (Sverige-Finland) och sen fotboll (Albanien-Sverige), haha :)
Idag har jag gjort massor av ingenting. Städat lite på rummet, skrivit lite på svenska uppsatsen och lite så.

Aah, där fick ni en snabbresume (eller hur det nu stavas) av min helg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0