latmask,

Hör och häpna, jag har inte skrivit en enda rad i bloggen på en vecka. Usch på mig. Det värsta är att jag ändå har suttit framför datorn lite då och så, men orkat slänga in nån rad i bloggen har jag inte orkat. Haha, det är vad jag kallar en riktig latmask, haha.

Så tänkte skriva lite kort vad jag gjort den senaste veckan. Jag har fått jobb, slingat håret (syns inte så mycket så har inte orkat tagit bild på det), varit i skolan som vanligt och haft plugg att göra typ varje eftermiddag/kväll. Men jag vill verkligen bli nått här i livet, och då måste man ju kämpa lite. I fredags var jag på Intrives spelning med Em och Sara. Känndes inte rikktigt som att vi passade in där. Var nästan bara hårdrockare/ metallisar som var där. Och så vi tre såklart, haha. En annan rolig sak som jag gjorde förra veckan var Roys fest. Kul så länge den varade. Sen åkte jag med några kompisar och kollade lite street race. Fatta mig på ett sånt, haha. Just ja, tog lite kort i lördags också, dom kommer väl att dyka upp lite då och då antar jag.

Kuuuul
Japp, alltid lika kul när man skriver inlägg som inte publiceras, NOT. Aja, då kan jag ju skriva lite om igår också. Var på dansen. Kul att den har dragit igång igen. Och nu får jag ta och skärpa mig och tänka på hållningen. Har kommit fram till att jag liknar en grottmänniska när jag går, och så kan vi ju inte ha det, haha.

Just nu ligger jag i sängen, snart dags att gå upp tror jag. Ska ta bussen som går om en timme, sen skola till halv fyra. Efter skolan ska jag på introruktions kurs inför nya jobbet, 4 timmar. Får väl dricka massa Cocacola eller nått sånt.

Ska nog ta en bild på dagens outfit idag också, var ett tag sen. (okej, har kanske bara gjort det en gång och det var i sommras) Blev ett ganska långt inlägg det här, hoppas att ni orkat läsa :)

Jag saknar dig,

XOXO Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0