kaos,

Japp, den här dagen har verkligen varit kaos. Först en hel del krångel med det enda projektarbetet i skolan. Fy f-n säger jag bara. Sitter och skriver lite till det nu i alla fall, så hoppas verkligen det går bra att filma imorron. Får verkligen inte krångla mer än vad det gjort hittills, då blir jag verkligen galen.

Ne, skriver nog mer lite senare. Just nu känns det bara som jag kommer skriva massa negativa saker och gnälla. Och sånt är ju inte så kul att läsa om. Bjussar på en bild på bland det roligaste jag sett i alla fall. I söndags när jag var i Örebro hittade jag och Systeryster lösnaglar för tårna. Höll på att garva ihjäl mig, haha xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0